Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jun 9, 2014

Belajar buat header

Assalamualaikum..

Haahaa..yahuu..dah berjaya buat header bertempek gambar weolls suami isteri..comel tak :p

Thanks to Miss Fairytale sebab sudi ajar tanpa cas ape2..tapi dengan syarat klik iklan nuffnang..takde masalah kan..klik jer..hihi..terima kasih sbb sudi melayan pertanyaan yg memeningkan..huahuahua >_<

My hubby pun ada juga nota-nota Adobe Photoshope ni, so ada juga tengok notes tu..untuk memperbaiki seni2 mengedit..mihmih

Okeylah..tu jer..anything if nak beli product just whatsapp ye..till then! ^_^

5 ucapan tetamu jemputan :

Nur Syuhaidah said...

Aw, kita ajar isteri orang rupanya XD hahahaha. Wahwah. Cantiklah orangnya :3 Nak autograph xD Hahaha, nanti dah pro, ajar si kecil di sini :*

alin said...

buatkan untuk aku, rajin tak? hahahahaha

nor isneini mohd ayob said...

@Nur Syuhaidah hehehe..tenkiu..nk jd pro kne rajin edit..kite malas..haaha

nor isneini mohd ayob said...

@alin krik krik krik...tunggu rajin..haha..bak gamba..:p

suzie said...

nak jugak...kalo tak..tak nak buat bubur tepong tuk ko...hahahaha