Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jun 12, 2014

Herb-Lax Shaklee

Assalamualaikum

Herb-Lax? Whatsdet?

Okey bagi korang yang susah sangat nak membuang air besar waktu pagi, yang rajin sembelit, yang nak bersihkan usus, yang rasa usus tu dah banyak sangat makanan yg dah dihadam tapi tak reti nak keluar kannn..jom cuba Herb-Lax dari Shaklee.

Eh berkesan tau..kakak iolls la yang cakap..hihihi..

Herba semulajadi yang boleh bantu proses pencernaan korang..bila proses pencernaan bagus so, boleh lah kurus..maklumlah nak raya ni..takmo nampak spare tyre yang tebal-tebal tu kan...lepas tu orang tanya "eh dah ada isi ke" padahal spare tyre yang menggunung...tsk tsk


120 tablet per botol
Harga? RM52.50 + RM10 (postage)

Kebaikan Herb-Lax
  1. Merawat masalah sembelit dan melawaskan perut
  2. Merangsang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najin secara lembut daripada terus tersimpan lama didalamperut yang boleh menyebabkan toksin
  3. Mengempiskan perut
  4. Mengurangkan ketegangan perut
Cara Makan Herb-Lax
  • Sesuai untuk kanak-kanak 12 tahun dan ke atas
  • Untuk kesihatan berpanjangan- Makan 2 kali seminggu (4 biji seetiap kali sebelum tidur)
  • Untuk membersihkan usus/masalah sembelit, detox dan mengawal berat badan- 2 kali sehari (3 biji setiap kali selepas makan dan sebelum tidur)

Bagi yang mempunyai masalah penghadaman yang lemah mungkin akan mengalami cirit-birit pada awal pengambilan
Biasanya Herb-Lax akan bertindak setelah 6 hingga 12 jam ia diambil
If ada maslah sembelit boleh ambil 5-8 biji sehari dan boleh kembali kepada dos asal setelah proses perkumuhan kembali normal




CARA ORDER:
☎  Whatsapp 017 6384571 (Nani)





0 ucapan tetamu jemputan :