Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jun 20, 2014

Tips: Cara menyediakan Ibu Putih Collagen Drink


Harga: RM70 (SM) & RM75 (SS)


 whatsapp : 017 6384571

Hari ni dah hari ke berapa entah minum Ibu Putih Collagen drink.hehe Rasa dah 2 minggu minum IPCD so rasanya macam tumit dah kurang merekah (sebab duduk rumah kan biase benda-benda macam ni..tehehe), kulit muka pun macam makin cerah je..cuma nak nampak keseluruhan tu lambat sikit la..hihi..takpe..sabar je...

Okey..cara penyediaan IPCD:
1- Bancuh 2 sudu IPCD dengan 100ml air suam = 1/2 cawan air suam
2- Minum dengan gumbira sebab sedapp 
3- Jadikan minuma breakfast ya. Make sure minum sebelum makan pagi. ^_^


Untuk mendapat kecantikan yang diidamkan..
  • 50% kecerahan ketara dalam masa 1-2 minggu dengan amalan konsisten (kalau nak cantik jangan la malas nak bancuh yerr)
  • Tona kulit lebih cerah dan sekata
  • Memulihkan tekstur kulit yang rosak dan bermasalah
  • Menghilangkan parut serta bintik hitam
  • Memudarkan dan menghilangkan jeragat
  • Mengecilkan pori-pori yang terbuka
  • Kulit lebih cantik dan bermaya, segar, anjal dan berseri
  • Mengecut serta menhilangkan parut jerawat
  • Kulit menjadi lebih lembab, halus dan gebu
  • Merawat kulit kering dan minyak berlebihan
  • Anti penuaan
  • Menguatkan akar rambut dan kuku
UNTUK KESIHATAN DALAMAN
  • Membantu mengurangkan gejala resdung
  • Menguatkan sendi-sendi tulang
  • Menghilangkan lenguh-lenguh badan dan sakit urat
  • Memulihkan rekahan tumit kaki
  • Merawat luka selepas pembedahan atau bersalin
  • Membantu mendapatkan zuriat dengan mengimbang dan menstabilakan hormon
  • Tingkatkan pengeluaran susu ibu
  • Mengatasi masalah sengugut, keputihan dan haid yang tidak teratur
  • Membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
  • Mengurangkan kolestrol dan toksin dalam badan
  • Menurunkan berat badan bagi mendapatkan kembali berat ideal
  • mengempiskan perut buncit
  • Tidur yang berkualiti dan lena

0 ucapan tetamu jemputan :