Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Mar 26, 2015

Orang baru.

Alhamdulillah..

Dah masuk 26hari iols melahirkan baby girl. Masih terbayang2 lagi detik2 ketika dimasukkan ke dlm OT (bilik bedah). Huhu

Nak story ke ? Kang ada yg xnak bersalin ceaser pulak dah, kehkeh.

Alhamdulillah semuanya selamat. Macam tak caye je dah ada anak. Hihihi

Masih rasa kesakitan dalam perut, lepas tu dah mula sembelit pulak. Macam kurang nutrien je wuwuwuw. Biasalah bukan boleh makan semua..

Skrg ni cuma berharap dapat bf baby dengan jayanya, walaupun kadang mil suh wat susu formula untuk baby. X kenyang katenye baby minum susu ibu hm hm hm. Pape pun seronoknyeee jadi mama. Hihi

Okbai

0 ucapan tetamu jemputan :