Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Oct 10, 2015

GLUTACAPS 500MG PLUS MURAH ORIGINAL


"Putih Dan Kurus Sblm Raya"

"kak dah 3 org tegur saya kurus lepas makan glutacaps ni.. sebab memang rasa kenyang je sepanjang hari.. dan yg paling sy suka kulit makin berseri putih satu badan and dia bukan putih pucat tau, dia putih pinkish.. semua kawan tegur..hepy je nk pakai baju raya sambil muka baru ni" 



Harga Glutacaps®

promosi : RM 135  (sm) / RM140(ss)

* free pos

 (Jika berminat dalam masa 24jam boleh buat pembayaran)

GLUTA-CAPS® Tiada kesan smpingan sebab kami ada sijil racun drpd USM. 

KESAN PENGAMBILAN GLUTACAPS 500MG PLUS ....

✅Kulit bertambah putih dan glowing 

✅Pigmentasi hilang

✅Meratakan tona warna kulit

✅Mengecutkan jerawat

✅Memudarkan parut jerawat

✅Menegangkan kulit

✅ANTIOXIDAN 

✅Merawat katarak dan glukoma

✅Membekalkan kadar kandungan air ini menyebabkan kulit tegang

✅Menghilangkan garis garis halus diwajah

✅Mengekalkan kelembapan kulit

✅Mengalakkan SISTESIS kolegen dalam badan


Apa yang boleh anda dapat dari Glutacaps

1) Memutihkan satu badan (tgn,muka,kaki)
2) Melembutkan kulit Badan
3) Memutihkan muka dalam masa 3Hari sahaja
4) Menghilangkan Jerawat
5) Menghilangkan Jeragat
6) Menghilangkan parut degil dan lama
7) Membuatkan anda sangat menyesal kerana tidak ambil dari dulu lagi
8) Membuat kawan2 anda puji anda semakin putih, gebu dan flawless
9) Membuat anda bangga dengan diri anda
Glutacaps hebat sangat kerana
10) Melembabkan kulit
11) Memudarkan parut jerawat
12) Mengenyangkan perut (boleh Kurus)


Diluluskan KKM (MAL15065008NC)

Ingridient:
1. Glutathione Gred AAA daripada jepun
2. Vitamin C
3. Hyluronic acid=> Mengunakan gluta 100%

=> mempunyai 500mg setiap kapsul
=> Mengatifkan gluta dalam badan dalam masa 2jam selepas makan
=> Mengunakan bahan aktif gluta original 100%
.

Cara Makan : 

Disarankan ambil 2 biji pagi dan 2biji malam untuk 7hari pertama.. selepas 7hari makan 1biji pg dan 1 biji malam.. Makan glutacaps sebaiknya 20mnt sblm mkn berat..

Pantang Larang :
✔ Tiada pantang cuma banyakkan minum air 3-4liter sehari. Caffein elakkan, susu elakkan, gula kurangkan..
✔ Ibu mengandung tak digalakkan
✔ Menyusu baby boleh ambil
✔ Umur boleh ambil 15tahun keatas
✔ Pesakit Cancer dilarang ambil
✔ Pesakit Buah pingang kencing manis dan sakit jantung yg tidak kritikal boleh ambil.
✔ Kalau ambil dgn ubatan/supplmnt lain mcm mana? jarakkan sahaja pengambilan 20minit

* produk ini adalah persediaan supplement tambahan utk memutihkan kulit dan ianya tdk merbahaya utk smeua lapisan umur, tetapi dilarang ambil bersama yg mengamalkan pil perancang, IUD atupun injection untuk mencegah kehamilan. Ambil selepas 2 jam dibenarkan
Ingridient:
1. Glutathione Gred AAA daripada jepun
2. Vitamin C
3. Hyluronic acid


Info lebih: 

Glutacaps® ni yg pertama paling banyak ingridient dlm malaysia. 500mg 1 kapsul. sbb tu kesan cpt. dlm masa 12 jam bdn kita perlukan lebih 500mg gluta utk pemutihan badan. jadi ngam2 utk sehari.. kalau nk kesan cpt lagi mkn 2 biji.. 

Dgn penggunaan bahan aktif gluta original dr tumbuhan ni akan membantu bukan shj mengurangkan jerawat. dia juga dpt bantu pudarkn jerawat. n slowly bdn juga akan memutih secara automatik. awak mesti dh lali dgn produk2 putih yg lain kan? 

sebab kebanyakkan produk hanya letak bahan putih tu skit je, serbuk yg lain tu tepung jagung je nk nmpk berat dan bnyk. dan sebab tu kita bawak gluta gred A ni.. sebelum kita launch mmg kita uji dlm lab berkali2. dh dpt formula yg betul tally dgn analog graf formula barulah kita masukkan dlm kapsul. sebab tu kita yakin sgt kesan Glutacaps® seawal 3 hari. 

sebab kita import material yg kualiti shj. sebab tu kita tambah dgn material mcm "hyluronic acid" (supaya lebih flawless) dan "Vitamin C original" utk bantu kurangkan jerawat, jeragat dan parut.. bahan aktif ni utk bantu lg proses pemutihan kulit. 

Apa beza putih, cerah dan berseri? 

putih shj muka akan nampak pucat. tp bila awk putih, cerah dan berseri? 

baru la putih tu betul betul naik kan? 

putih kemreh merahan..mcm org baru kahwin.. muka putih berseri.. haa mcm tu la. heh. 

Apa yg u akan dpt dgn Glutacaps® 

✔ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap 

✔ 3 hari untuk lihat jerawat kecut 

✔ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri 

✔ 14 hari tangan leher bdn dan kaki lebih cerah 

✔ 28 hari lahir kulit beby terpancar seluruh bdn.. muka, tgn dan bdn akan lebih putih kemerah-merahan. 

Bertindak sekarang! sebelum harga naik. skrg dh tau kenapa gluta, HA dan Vit C ori bagus kan? tggu apa lagi mana ada produk yg mcm Glutacaps® dkt malaysia ni....gabung 3 sekali gus!

PENCERAHAN SATU BADAN 

GLUTACAPS 500MG PLUS....


Nak putih tapi takut nak ambik suntikkan PENCERAH??

Anda boleh mencuba GLUTACAPS kerana kesannya umpama anda ambik suntikkan...

GLUTA memang digunakan utk pencerahan kulit kalau di negara Thailand boleh dikatakan semua rakyatnya mengamalkan pengambilan secara pemakan dan suntikkan itu sudah menjadi kebiasaan bagi mereka sebab itu kulit mereka lebih putih gebu dan cantik...

GLUTA MEMANG DAH TERBUKTI SELAMAT DAN BERKESAN UTK PENCERAHAN ..

Kadar yg disyorkan utk pencerahan..

1000-2000mg utk proses pemutihan 

500mg utk proses detox


TESTIMONI GLUTACAPS















































Harga Glutacaps®

promosi : RM 135  (sm) / RM140 (ss)

* free pos

Harga Borong Glutacaps®

5 x RM 115
10 x RM105

* free pos SEMENANJUNG

------------------------------------------------------------

WHATSAPP +6017-638 4571 UNTUK TEMPAHAN

0 ucapan tetamu jemputan :