Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Dec 31, 2015

#throwback2015 #hello2016

Assalamualaikum

Esok dah bermula tahun baru untuk kite semua.. fuhhhh mencabar sungguh tahun ni...penuh dengan emosi yang tak stabil..

Dengan anak yang makin membesar dan lasak. Sekarang lepas mandi kena kejar budak kecik tu sebab taknak pakai pampers.. ntah kenape aku pon pelik.. sorry la kadang mama cubit montot damia huhuhu.. Tu la sape suruh xnk pakai pampers..

Azam tahun baru??

Hmm ape ek..

1- Nak hilangkan strechmark yang xtau la boleh hilang ke tak hahahahaa
2- Nak slim slim slim
3- Nak makan makan makan...hahahha
4- Nak masak untuk damia bagi damia mok mok..kikiki
5- Nak papa damia slimmmmsss.. bole ke kekkekee
6- Nak bisnes maju.. Insyaallah.. korang meh la oder hahahha
7- Yang pasti nak jadi muslimah sejati, isteri solehah, mama solehah, nak anak pun solehah..
8- Semoga kami sekeluarga dimurahkan rezeki dengan kebahagiaan, selalu happy..

Amiinnnn..

0 ucapan tetamu jemputan :