Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Jan 19, 2016

Welcome to Shell - CPUV Campaign 2016

Eh rasanya macam dah lama kan tak dapat nuffnang campaign ni. Tiba2 terbukak la hati nak jenguk apa dah jadi kat acc nuffnang daku tu..kot2 dah sampai sejuta ringgit ke idok..ahahahaa.

Tapi apakandaya cuma limaploh hengget yg hadoo...
Takpelah.. Alhamdulillah tenkiu nuffnang sebab bagi chance...tenkiu shell promote iklan kat blog titeww..
Arghhh tiba2 lupa nak taip apa..
.
Jap eehh
.
Hmm.
.
Haaa..nak citer ni...kite memang selalu isi minyak kat Shell sebab senang kan ada di mana2 je...lgpun mcm best jekk sebab ada 7eleven...hahaha ehh ade kaitan ekkk..
Tu je nak citer..
Pape pun nuffnang lepas ni bagi la lagi iklan2 yang menarik ehhh...
Qu puteh qu puteh baaaaarulah putehh muahhh hahahahha 


0 ucapan tetamu jemputan :