Whatsapp/SMS/Wechat (SAHAJA) 017-6384571


Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "

Nov 29, 2016

Cek Lawa Pemutih Ketiak


Sis, ada masalah ketiak hitam?

Bagaimana Saya Bantu Anda Hilangkan Hitam Di Bahagian Ketiak Dalam Masa 3 Hari Sahaja!

Malah.. buat ketiak anda lebih cerah & putih serta tidak berbau‘macem’ lagi. Hehe.. :-)

 

 

 

Sis, wanita yang aktif memang dan kerap berpeluh ?

                               
................................................

Masalah ni memang selalu kena kat woman yang bekerja ofis dan yang aktif bersukan.

Apabila mereka aktif bekerja atau bersukan, mereka akan merembeskan peluh yang banyak. Ini akan mengakibatkan peluh banyak keluar di seluruh badan termasuk di bahagian ketiak sekali.

 

Disebabkan ketiak sering dilindungi (kawasan yang sering ditutup dan berlipat di bahagian tangan), peluh yang keluar dari bahagian ketiak tidak dapat mengalir keluar.

 

Ini menjadikan peluh terkumpul di bahagian ketiak.

 

Apabila ketiak menjadi lembab disebabkan peluh yang terkumpul, kulit di bahagian bawah ketiak akan menyebabkan geseran dan bertukar hitam.

 

Peluh bukan sahaja buat ketiak hitam, ia juga mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan (macem)!

7 Kelebihan Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak

Apabila sis membeli krim pemutih ketiak ini, Cek Lawa akan membantu sis:

Kelebihan #1 – Ketiak hitam hilang dalam masa yang singkat

Cek Lawa membantu menghilangkan hitam di kawasan ketiak dalam masa 3-7 hari. Kesan boleh dilihat dalam masa kurang 7 hari. Kulit ketiak semakin putih dan cerah.

Kelebihan #2 – Membantu mencerahkan ketiak

Cek Lawa membantu mengembalikan kecerahan kulit di bahagian celah-celah ketiak. Bukan itu sahaja, tona kulit ketiak juga menjadi lebih putih dan licin.

Kelebihan #3 – Kulit ketiak menjadi lebih licin dan lembut

Bukan itu je sis, kulit ketiak juga menjadi lebih lembut dan licin. Sebab tiada peluh yang melekat di bahagian ketiak. Ketiak pun takde gatal-gatal lagi. :-)

Kelebihan #4 – Menghilangkan bau ketiak

Daripada testimoni sebelum ni, ramai yang mengatakan ketiak mereka tidak berbau lagi.

Malah.. bila berpeluh pun tiada hidu bau yang tidak menyenangkan dari bahagian ketiak!

Kelebihan #5 – Ketiak tidak berbau sampai petang

Yang bestnya kan sis, krim pemutih ketiak ni boleh bertahan sampai ke petang. Tidak perlu menyembur dan menyapu banyak kali deodorant di bahagian ketiak.

Kelebihan #6 – Tidak perlu pakai deodorant lagi

Bila dah calit dengan Cek Lawa ni, sis tak perlu nak ‘tempek’ deodorant lain untuk menghilangkan bau di bahagian ketiak.

Kelebihan #7 – Krim tidak melekit

Tidak seperti deodorant lain, bila kita pakai mesti rasa melekit kat bahagian ketiak. Tetapi, apabila guna Cek Lawa, bau wangi je dan tidak melekit!

  

APA KATA MEREKA?

" BEST LA PAKAI CEK LAWA NI.. KETIAK BERPELUH PUN TAK BERBAU "


" DARIPADA GELAP.. SEKARANG DAH CERAH.. BETUL LA BERKESAN "



"WANGINYERR.. BEST BAUNYA "


" 2 HARI PAKAI KETIAK DAH NAMPAK CERAH "

Harga CEK LAWA :

1 x RM30 sahaja . Kos pos RM 5 (sm),  RM 10 (ss)

Pembelian 2 pc ke atas anda akan mendapat kos penghantaran secara PERCUMA!!

DIJAMIN sampai ke pintu rumah anda 1-3 hari

BAYANGKAN PUAN-PUAN...

bayangkan lagi nak tido sebelah suami dia makin menyondol bawah lengan kita padahal sebelum ni tido jauh je. " bau badan tak nak cakap "

bayangkan juga anda seharian di office bersama kawan-kawan. semua kawan anda dah berpeluh dan berbau tapi anda masih selesa nak jumpa boss sebab tak berpeluh dan berbau wangi jerr

pejam mata bayangkan org sekeliling anda dah mula nak tanya-tanya anda pakai apa. anda akan dipandang tinggi dan disenangi.

DAPATKAN CEK LAWA SEGERA !

Whatsapp 0176384571 untuk sebarang details dan order
 

 

0 ucapan tetamu jemputan :